jobb och tandläkaren...

Haft svårt att sova inatt. Elias het som en kamin. Fick lägga kall våt handduk i pannan för att svalka honom. När jag steg upp vid halv sex kändes han ganska sval. Mats har varit hemma på dagen idag och körde och jobbade på em. Jag var rädd för att få en mycket hektisk dag idag. Dags att skicka alla listor till lönekontoret . Inte så kul om man skulle göra fel så folk får fel i sin lön. Har ju aldrig gjort det förut, men kändes som jag hade koll ändå. Skönt!

Gick hem tidigare för att jag skulle till tandläkaren och laga ett hål. Har inte lagat en tand sedan jag gick i lågstadiet tror jag. Dessutom sklle jag få bedövning eftersom det satt ganska nära en nerv. Det var ju en märklig upplevelse måste jag säga. Inte så ont att få sprutan precis men en obehaglig känsla att vara helt bedövad i ena ansiktshalvan. Bet mig i kinden flera ggr. 1000 kr kostade kalaset men jag fick en fin plastad lagning som inte syns...

Elias har blivit så himla smal på dessa dagarna! Försökte locka med pannkakor till middag men han fick bara i sig en. Bättre än inget...Hög feber fortfarande, strax över 39,5. Femte dagen imorgon. Hoppas det vänder då, för det gjorde det på Fredrik.

Underbart väder!!! Högsommarvärme och sol...Fredrik och jag låg och solade och tog ett dopp i poolen på em.Var ute på en powerwalk i kväll...härligt!

   natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Stackars Elias!!!Inte kul att ha feber när det e fint väder.Hoppas han blir frisk snart<3<3<3

2009-08-06 @ 14:03:50
Postat av: Anna

Hej! Tack för ditt fina inlägg hos mig, det värmde så gott! Hoppas Elias har kryat på sig, nu är det vår tur här hemma ist, Sigge har halsfluss..blää. Stor kram!

2009-08-06 @ 22:48:54
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0