så mycket har hänt.....

Ingenting blir någonsin som förut....någonting fattas...det är så tomt...min älskade mamma finns inte mer....hon somnade in och kom till en bättre plats den 17 maj 2014 <3<3<3 det är lite drygt 7 månader sedan nu men saknaden blir inte mindre..
 
Jag hade slutat blogga långt tidigare innan mamma blev sjuk. Kände inte för det...tänkte att det ändå inte var någon som läste...visste inte riktigt vad jag skulle skriva om. Den senaste tiden har tanken dykt upp lite då och då...kanske kanske jag skulle prova att skriva igen...
 
Det känns omöjligt att skriva om allt som hänt i ett enda blogginlägg som ni säkert förstår (om det nu är någon som läser) Det har varit en otroligt jobbig tid från det att mamma blev sjuk tills hon försvann ifrån oss här på jorden men även tiden efter såklart...vissa dagar värre än andra...sorgen och saknaden är oändlig men genom alla vackra minnen och all kärlek som mamma gav så lever hon vidare med oss...
 
 
 
Jag älskar dig mamma...för alltid i mitt hjärta <3
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kram finafina granne. Jag läser din blogg <3
Vi får bli bättre på att promenera tillsammans nu när det skall bli ljusare (hoppas jag iaf) och våren är på väg.
kram

2015-01-12 @ 12:29:22
Postat av: Annica

Kom att tänka på dig idag o din blogg. Var evigheter sen jag var här inne o läste.
Tänker på dig ofta ❤️ Förstår stt saknade är stor efter din mamma. Underbar bilder på er 2 ❤️ Ni har så många fina minnen att se tillbaka på ❤️
Skickar massa styrkekramar till dig

2016-02-07 @ 09:22:17
Postat av: Anonym

Va? Så kul att ni läser...varade inte så länge men har gjort ett nytt försök nu igen...kram till er båda lotta och annica

2016-07-05 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0