påsk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj!!! Så skönt det ska bli att få vara lite påskledig....hela fyra dagar tillsammans med familjen.
 
Nu börjar man äntligen se lite resultat av ett lite sundare leverne och mer träning ge resultat...minus 3,5 kg på 3,5 vecka!!! kanske inte jättemycket men jag känner det....och det är ju huvudsaken. Ett par kilo till sedan är jag nöjd. Bara de där extra trivselkilona som jag vill bli av med...
 
Snart är det ju dags att hoppa i bikinin, även om det känns ganska avlägset när man tittar ut genom fönstret....blir en riktigt kall påsk i år....
 
På lördag firar vi hemma hos mina föräldrar och på söndag hemma hos Mats föräldrar. Blir lite knytkalas på söndag. Har inte riktigt bestämt men tror jag ska göra två olika pajer att ta med. Fredag och måndag har vi inget planerat.....får se om det blir nån konstrunda eller inte. Förra påsken var vi på ystad saltsjöbad och kollade gynnings konst och jag köpte ju hennes fina fjärilsarmband. Lite sugen på att åka dit i år också, men vi får se....
 
 
 
älskar verkligen hennes tavlor.....hade gärna haft någon fin tavla på vår vägg....
 
Nu ska vi snart käka grillade fetaostbiffar med färsk sparris, tomat och mozzarella....mums!!!
 
Önskar alla en riktigt mysig påsk!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

3.5kg på lika många veckor är ju hur bra som helst!!!
Själv kom jag av mej,när jag blev sjuk,får ta nya tag efter påsk.Vi ses på söndag :)

2013-03-28 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0