vinter

Hej igen!!! segt med bloggandet just nu...vet inte riktigt vad jag ska skriva om, vet inte om det är nån som läser och tja...vet inte helt enkelt...men men...
 
I lördags var vi på femtioårsfest och firade Jerrys mamma. Verkligen god mat och fint ordnat, mycket sång och musik...vi fick skjuts av Johanna både dit och hem eftersom hon jobbade. Hon sov över till söndagen och fick sova i sin egen gamla säng som Elias med glädje tagit över nu...kul att ha henne hemma på besök....
 
Måste faktiskt säga att den här flytten hemifrån gått bättre än vad jag trodde...förmodligen så har jag vant mig sakta men säkert eftersom de bodde hos jerrys föräldrar lite och här lite...det har säkert varit min räddning...trodde jag skulle längta ihjäl mig...såklart att man längtar , men det är desto mysigare och roligare när vi träffas...
 
Idag tex ska jag och mamma hem en sväng till Johanna och sedan blir det nova efter det...ska bli trevligt...Var uppe med tuppen idag eftersom jag hade tid hos tandhygienisten....skönt att vara klar med allt vad tandläkare heter för ett år framåt nu...
 
Det har blivit vinter igen...ganska mysigt att det ljusar upp på kvällar och mornar i och för sig, men rätt så onödigt...vill ju ha vår nu!!!! längtar efter sol och värme...kollar resor till barcelona, men svårt att planera in det...har ju student för Fredrik i juni...e det klokt...tyckte precis att han började gymnasiet.
 
 
Oj vad det snöar...Mats skottade när han gick i morse men jag var tvungen att ta en omgång till efter att jag varit hos tandläkaren...Nu ska jag göra mig redo för andra gången idag...tandhygienisten sölade ner och stänkte  i hela ansiktet ...
 
Ha en bra tisdag....
 
kram
..
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ja vem längtar inte efter sommar o sol,men nu snöar det igen Janne har precis skottat,innan han skulle till vårdcentralen o ta bort vaxpropp i örat.Hälsa till Johanna.Ha en bra dag.

2013-01-15 @ 10:35:50
Postat av: nettan

jag läser.................. kram

2013-01-15 @ 15:05:48
Postat av: susanne

Kul att du läser Nettan...jag läser din med...

2013-01-17 @ 21:20:44
Postat av: Marie

Jag läser också!!!
Vet hur det känns att sakna sin dotter....just nu saknar jag Emmelie extra mycket!

2013-01-18 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0