gott nytt år!!!!!!

Idag är det ett nytt år...vi lämnar allt gamalt bakom oss och ser fram emot ett fint nytt 2013...en önskan om god hälsa, massor av kärlek och ro i själen....
 
Igår på självaste nyårsafton hade vi Marie, Roger och Fans här hemma. Vi bjöd på trerätters...till förrätt blev det räkbakelse. Till varmrätt blev det oxfilé med kantarellsås, sparris, chevréost med pinjenötter och till det en mandelpotatispure gratinerad med västerbottenost och charlottenlök...till dessert serverade vi citrus och halloncheesecake under bärtäcke...
 
 
God mat, trevligt sällskap, glada skratt...kan ju inte bli annat än trevligt... Skålade med champagne och pommac vid tolvslaget och hälsade ett nytt år välkommen....
 
 
idag har Mats och jag varit ute och gått en lååång runda i duggregn på ca en mil. Det var hur skönt iallafall....har saknat mina rundor enormt mycket men idag vågade jag mig ut eftersom knät verkar ha rättat till sig...sååå skönt!!!
 
Fick mersmak så jag och Marie gick bangarundan på kvällen också. De har ju flyttat till nordanå nu så det kanske blir en och annan runda...alltid kul med sällskap...
 
Kan inte riktigt tro att det redan är dags att börja jobba i morgon igen...önskar alla ett riktigt gott nytt 2013!!!!
 
här kommer förresten en bild från häromdagen...syskonkärlek...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Lät som en riktigt god nyårsmiddag!!!

2013-01-02 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0