februari...

Oj! har ju inte skrivit något sedan alla hjärtans dag den 14e februari. Det blev en bra dag iallafall.... Jag överraskade alla i familjen med presenter. Mats kom hem med en röd fin ros och på kvällen njöt vi av god mat på sankt marcus vinkällare...
 
Johanna och Jerry har köpt en liten hund...en chihuahua flicka som är elva veckor....bedårande söt är hon...och hon ska heta Molly...
 
 
Jag är så förfärligt trött på kyla nu så jag vet snart inte vad jag gör,,,ja ja...bara mars också och sedan går det fort...längtar så efter sol och värme, och jag vet att jag inte är ensam om det...
 
På tisdag ska iallafall Mats och jag njuta lite på ystad saltsjöbad...lite lyx mitt i veckan ...det ska bli mysigt...
 
Nu är det söndag kväll och killarna börjar skolan i morgon igen efter en veckas februarilov...I fredags var vi förresten och bowlade efter att Mats och jag slutat jobb...riktigt roligt!!! 
 
Igår bakade jag de goda valnötsbröden och en smarrig choklad och banankaka som vi hade till eftermiddagsfika...så himla kul att baka, skulle önska att jag hann göra det ännu oftare än vad jag redan gör...
 
Nu ska jag vi njuta i soffan av de sista timmarna denna helg...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Visst är lilla Molly,jättegullig.skönt med en SPA upplevelse även mitt i veckan..Du får ställa upp på Hela Sverige bakar,skulle säkert passa dej.Ha en skön SPA kväll.

2013-02-25 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0