alla hjärtans dag...

Idag är det alla hjärtans dag och jag har ledig dag....var så trött i morse men Elias skulle ju iväg till skolan så det var bara att gå upp...tänker alltid att jag ska lägga mig en stund igen när han åkt , men det blir aldrig så..är man uppe så är man...
 
Då får vi se vad som händer idag. Har inte bestämt om det blir långrunda eller möjligen simning...ska iallafall börja med lite frukost så får vi se...
 
Förra årets alla hjärtans dag hade både Mats och jag bokat restaurang till oss på kvällen...det är lätt att det blir dubbelt...vi får se hur det blir ikväll...alla hjärtans dag i all ära men jag har lite svårt med det där att man ska fira en speciellt utsedd dag..kärleken finns ju där hela tiden och den ska man uppmuntra närhelst man vill...men det är klart att det alltid är mysigt att hitta på nåt...
 
 
love is a bird with golden wings
that flies into my heart and sings.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hoppas inte det blir dubbelbokning ikväll.

"Ha en bra alla hjärtans dag."

2013-02-14 @ 18:25:12
Postat av: Marie

Vi firar sällan den här dagen,tycker inte heller man behöver en särskild dag för att visa att man älskar varandra.Tänk bara så mkt pengar folk har lagt ner på röda rosor idag.Kostar dessutom dubbelt så mkt en sån här dag.....kram <3

2013-02-14 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0