länge sen....

Idag har Fredrik och jag haft en riktigt mysig dag på väla. Han köpte nya solbrillor på solo, en skjorta på MQ och svarta tighta chinos på Zarah. Jag hittade svarta tighta jeans och en röd jättefin sommarklänning på Zarah. Har aldrig handlat på Zarah innan, men de har faktiskt jättemycket snyggt. Ser väldigt exclusivt ut , men helt okej priser...
 
 
käkade lunch innan vi begav oss av hemåt igen....
 
Idag har Molly opererad sitt öga. Verkar som allt gått bra så nu hoppas vi att hon slipper fler besvär....
 
Påsken är förbi och det har varit den kallaste påsken jag varit med om tror jag....till helgen lovar de lite mer normala temperaturer...vi får väl se...hoppas kan man ju....
 
Jag jobbade kväll både i lör och sön och det är så längesedan jag jobbade helg att jag inte ens minns när... det gick väl helt okej. Det bästa av allt är ju att jag varit ledig både mån och tisdag... Har varit flitig med både promenader och med kosten men de 3,5 kg som jag gått ner till innan påsk verkar inte vilja röra sig....känner mig iallafall nyttig så jag fortsätter ett tag till....
 
Med Elias fotvårta är det nästan lika illa som innan. Han har jätteont och har ett par till lite mindre, men än så länge verkar de inte göra ont. Han haltar jättemycket!!! så synd om honom. Vi använder vårtfri och försöker hålla det mjukt ,men det verkar vara som en hel krater...inte klokt att man inte ska kunna få hjälp varken av vc eller privat...de brukar ju försvinna av sig själv med tiden men det kan ju ta lång tid...lider när jag ser honom halta...
 
Precis varit ute på kvällsrunda i stormen...fy så kallt det blåser!!! Nu kommer mina föräldrar så jag avslutar detta inlägg nu...
 
ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin klänning!!!

2013-04-10 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0