ny vecka...

Hej igen...
 
I lördags var Mats, jag, Fredrik och Elias återigen på Väla...jättebra varuhus tycker jag...där finns verkligen alla butiker man kan önska...
 
Fick tag i både vinterjacka och kängor till Elias...vi andra hittade inte så mycket, men en del iallafall....
 
I söndags var vi på byakrogen i Blentarp och firade Jannes födelsedag...grattis svärfar!!! Jag var dålig på att fota men jag snor en bild från svärmor...här kommer den...
 
 
Jag och min älskling...trängs i stolen....
 
I måndags ringde Elias fröken för hon tyckte att han verkade lite trött och hängig, så Johanna var som tur var ledig och kunde köra och hämta honom...han var lite småsnuvig men pigg för övrigt. Höll honom ändå hemma igår eftersom de skulle ha friidrottsdag...kanske inte så bra att sporta när man inte är helt kry...
 
Mats flög till Karlstad i går tisdag och kommer hem ikväll igen...
 
Hann inte med någon runda igår...mycket som ska fixas när man är ensam med barn och hus...beundrar verkligen alla ensamstående småbarnsföräldrar...tur att man har stora barn som kan hjälpa till....
 
Idag har jag ledig dag. Fick ändå stiga upp i ottan . Elias skulle till skolan och själv var det dags för mammografi...Nu är jag hemma igen...Själva röntgen gick jättesnabbt och därefter fick jag gå vidare för att ta några blodprover eftersom jag valt att delta i en forskningsstudie om bröstcanser...känns bra att kunna delta och förhoppningsvis kunna hjälpa till på ett eller annat sätt...
 
 
Nu ska jag bege mig en runda till burlövs center och lämna tillbaks en klänning som jag köpte i lördags...
 
ha en bra onsdag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tur man inte behöver se ut så där efteråt...hihi :)

2012-09-27 @ 10:11:17
Postat av: susanne

verkligen tur...även om man känner sig lite tillplattad

2012-09-27 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0