tandläkaren igen...

Då fick det bli ett akutbesök hos tandläkaren igen. Plötsligt igår kväll kände jag att det saknades en stor bit av tanden som de påbörjat rotfyllningen i. Har inte märkt när det hänt och jag har varit försiktig att käka hårda saker med den sidan. Hur som helst så var jag där redan klockan nio i morse och som tur var så var det lagningen som lossnat så nu är det ny lagning som jag hoppas ska hålla tills på måndag då det är dags för ny tid...
 
Mamma och far är hemma igen . De har haft en skön vecka i Teneriffa och var väldigt nöjda. Vi hämtade dem på sturup igår kväll vid elva. Elias var också med, han tycker det är jättespännande...
 
Hela familjen är ledig idag, men de flesta av oss är ganska krassliga. Planen var att ev åka till helsingör och helsingborg idag, men det är inget vidare väder för det...blåser storm och är isande kallt...Får se vad som sker helt enkelt....
 
ha en skön måndag....
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Det var ju otur med tanden,men det var ju bra att ni stannade hemma,för att vara ute i detta vädret kanske inte varit så bra när ni är så förkylda.Det är ganska skönt att vara inne i stugvärmen också.

2012-10-29 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0