hektisk start på veckan men ett mysigt slut....

Helgen gick så fort när vi var i Småland. På måndagen var det dags för jobb och skola igen och Mats åkte på utbildning i Göteborg och kom inte hem förrän i onsdags kväll. 
 
Jag hade att göra från tidig morgon till sen kväll...jobb, skola, judo träningar, storhandling, laga mat, tömma diskmaskiner, tvätta, stryka...helt slut på kvällarna....
 
I går fredag var jag ledig och det var underbart höstväder. Soligt och lite kyligt på samma gång...sådana dagar man ska ta vara på.... När Mats kom hem körde vi till Lomma och gick en lång runda nere vid stranden....samlade enegi....så härligt!!!!
 
 
 
Kunde inte motstå att köpa med oss färska räkor från fiskboden med oss hem....så gott!!! en riktigt mysig fredags kväll...
 
Idag är det jobblördag för min del....haft en lugn dag men sisådär med sömnen i natt så jag tror jag ska gå och lägga mig en stund så jag orkar vara uppe lite ikväll...
 
Elias är hemma hos Oliver och ska sova där i natt...hoppas det går bra...jag saknar honom redan....
 
ha en skön helg alla ni som är lediga...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hoppas ni får trevlig helg.

2012-10-13 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0