bläääää....

Efter att ha jobbat hela helgen hade jag sett fram emot en skön ledig dag och så vaknar man med huvudvärk...och den är himla envis....tagit ipren tre ggr...men den har bestämt sig för att stanna hela dagen tydligen....
 
Inte gjort något vettigt på hela dagen...Inte ens varit ute och gått...regnat regnat och regnat....en riktig skitdag helt enkelt....
 
Hoppas att ni andra har en bättre dag än jag....mycket på gång nu och det känner jag av direkt i min kropp och i mitt sinne...försöker lyssna på den och idag var det nog meningen att jag bara skulle ta det lugnt...
 
Funderat över hur vi ska göra med Mats födelsedag som närmar sig med stormsteg...mamma och far är på Teneriffa då och vi känner att flera kalas inte är ett alternativ...blir förmodligen så att vi slår ihop både min och mats födelsedag till ett kalas istället...det bli nog hur bra som helst...
 
I morgon är det dags att jobba igen och nästa lediga dag är på fredag då jag ska påbörja min rotfyllning....känns inte så lockande med tanke på att jag inte har ett dugg besvär av tanden nu sedan de gjorde om lagningen...livrädd att det ska börja strula igen....men men...vi får se vad som sker...
 
 
nu blev jag så trött att ögonlocken nästan inte går att hålla öppna...får nog vila lite på soffan innan Mats kommer hem....zzzzzzzzzz
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre idag <3
Går väl bra att slå ihop kalasen,är ju inte så långt emellan ändå....

2012-10-16 @ 15:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0