födelsedagsfirande...

Igår var det min födelsedag...43 år!!! tyckte precis att jag fyllde 40!!!! hjälp!!! Fick blommor av Mats redan tidigt på morgonen innan jobb...vita fina liljor....och en teckning av Elias...
 
På kvällen körde vi in i Malmö och käkade middag på Italia...såååå gott!!! När vi kom hem fick jag presenter av barnen. Presentkort på Indiska och ett jättefint halsband från guldfynd...Därefter blev det en ny variant av cheesecake i glas...ny variant som var jättegod...och snygga var de också...kolla bara här....
 
 
Jag var fortfarande mätt när jag vaknade i morse...hihi  En riktigt mysig och fin födelsedag med familjen....
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

43 år är väl ingenting ;)
Tänk på mej som närmar mej 50.....
En bra födelsedag verkar du ha haft i alla fall <3

2012-11-16 @ 17:39:43
Postat av: susanne

snart är jag däre också...det går så fort!!! mycket nöjd med min dag...kram

2012-11-16 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0