jobbhelg och nu ledig dag...

Helgen på jobb var lugn och hur trevlig som helst. Riktigt trevligt hade vi och allt bara flöt på....har så stor betydelse vem man jobbar med.... var inte ens trött när jag kom hem varken på lör el sön.

I söndags var det ganska fint väder på em. Vi grillade korv och satt och njöt ute i solen. Blev kvällspromenader båda dagarna förresten. Skönt att det är ljust så man kan få lite nytta och glädje på kvällarna....

Igår jobbade jag också, men då kändes det att det var min fjärde morgon. Johanna och Mats var ute och kollade bilar igen. Hon vill så gärna köpa bil nu och såklart så blir hon besviken när de sagt en sak på tel och så är det det ena efter det andra felet när de kommer och tittar...

Idag är jag ledig...skönt!!! Elias var glad som en speleman i morse. De ska på skåneresa hela dagen. Kommer inte hem med bussen till skolan förrän halv fem. Det var köttbullsmackor och frukt och fickpengar till glass och ev souvenir som skulle med.. han var så full av spänning och förväntan....hoppas de får en härlig dag....



Nu ska jag slänga in en maskin tvätt eftersom källaren snart svämmar över av smutskläder....som sagt, jag har ju jobbat fyra dagar, och verkar inte som någon mer än jag vet hur tvättmaskinen fungerar...hihi...och sedan blir det morgonrunda i ett soligt Nordanå.....

Johanna ska förresten jobba sin första dag på guld fynd i em. Spännande!!! går säkert jättebra...lycka till gumman....






Kommentarer
Postat av: Marie

Så roligt med skolutflykt.....då skulle de på de där typiska Skåne ställena,som Glimminge hus o Ales stenar?

2012-05-15 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0