Sjuk liten Elias....

Igår morse vaknade vi. Jag gick upp och gjorde mig i ordning, tvättade håret, klädde på mig och så kommer Elias ner alldeles ledsen och knallröd om kinderna...feber och ont i huvudet. Det var bara att ringa jobbet och hoppa ner i sängen igen. Elias somnade direkt efter att han fått panodil, men jag själv var pigg som en nötskrika....har man vaknat så har man....

Lite piggare mellan varven när medicinen verkade , men på kvällen blev han lite dassigare igen...ont i kroppen också stackaren...

Fredrik skulle på maskerad på kvällen. Vi hade lånat en sjuksköterskedräkt av en arbetskamrat till mig och såhär blev resultatet...vad tycks????





Han vann iallafall pris för bästa utklädnad....

Idag tänkte Mats och jag eg åka till gymmet, men eftersom vi inte visste hur det var med Elias så ville vi inte bara köra hemifrån innan han vaknat. Vi valde lite morgonmys i sängen istället...är det helg så är det och för min del stod ju jobbhelg på schemat...både lör och sön kväll.....

Nu är jag hemma igen efter en mycket lugn kväll på jobb...hoppas det blir lika lugnt i morgon....

Melodifestival final har ju gått av stapeln ikväll och vinnaren blev Loreen, Danny blev tvåa till Elias stora sorg...han hejade på Danny....jätte jätte mycket.....

Ha en skön kväll.....Nu ska jag sträcka ut mig i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0