magsjuk....

I torsdags var jag ledig...efterlängtad ledig dag....På dagen var jag och Johanna en tur på center syd och så fikade vi på grafitti. På kvällen var Johanna, mamma och jag först på jensens och käkade middag och därefter gick vi på bio och såg Blondie...riktigt mysig kväll...
 
På jobb i fredags mådde jag lite konstigt vid lunchtid så jag käkade ingenting utan satte mig bara n stund i massage fåtöljen. Gick vid två för att jag tänkte köra till synoptik och justera mina terminalglasögon. Så blev det inte eftersom jag blev mer och mer illamående...bara att köra direkt hem och bädda ner mig. Mådde jätteilla hela kvällen och kräktes en gång. Sovit dåligt inatt. Fick jätteont i magen och sprang på toa flera ggr...låg kvar i sängen till lunchtid. Inte ätit och druckit på ett dygn men har fått i mig en fralla och lite proviva nu...Ont i hela kroppen som influensa...ligger mest..hoppas inte jag smittar ner någon av de andra i familjen...
 
Kallt men soligt och fint väder...längtar ut...jag som skulle fixa så mycket den här helgen...ja, ja...jag hinner nog med det....
 
Finaste svärfar ligger på sjukhuset...kämpa på och krya på dig....vi älskar dig massor....
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att du mår bättre igen o att pappa också mår bättre <3

2012-12-09 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0