hej igen...

I torsdags blev det en riktigt mysig dag. Johanna och jag körde till ljunghusen på vinst och förlust. Man vet aldrig med vädret, men vi chansade. Det blev två timmars sol innan molnen och regnet tog över. Mysigt så länge det varade iallafall....





Körde in i Höllviken och käkade kinamat på lotus house. Jättegott!!!! sedan körde vi inom toppen och en liten shoppingrunda...Riktigt mysig dag hade vi min fina tjej och jag....

Igår fredag hade Mats tagit ledigt. Vi körde till Helsingborg, men vi hann bara dit så började det regna...inte så lite heller....Blev lite strosande i stan , lite shopping och så en god lunch på espresso house innan vi körde hemåt igen...

På kvällen frossade vi i pannkakor, med färska jordgubbar, sylt och vispgrädde enl Johannas önskemål...lite fest får man ju ha innan det är dags för Alcudiasemestern... ( inte vi då utan bara J och J )

Vaknade vid halv åtta i morse. Tvingade med Mats på morgonrundan. Hann precis hem innan det började regna....I kväll är det dags för grisfest i byn...verkar som det blir en repris på förra året vad gäller vädret...ösregnade precis hela kvällen....hoppas att jag har fel....

Nu är klockan halv elva och Johanna och Jerry landar snart i Palma....hoppas de får en underbar vecka i Alcudia...ses snart igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0