ännu en vecka....

tänk att vi jobbat vår tredje vecka nu efter semestern...så fort det har gått!!!! Det bästa med att jobba är att man uppskattar sina lediga tid desto mer....

I måndags var jag ledig och det var riktigt busväder med storm och regn hela dagen. Tisdagen såg ut att bli likadan, så när klockan var tio rinde jag mamma som jag visste var i stan och frågade om vi skulle köra till Ullared. Hon nappade direkt och så väckte jag Johanna och frågade om hon ville...jag är klar på tio minuter sade hon...hihi. Vi satt i bilen tio i elva så det var snabba turer....

Mycket folk, men ingen kö. Dessutom har de byggt om hela varuhuset igen så man var lite förvirrad. Hittade faktiskt inte så mycket, men köpte iallafall en likadan kabinväska som jag köpte sist. Den var jättebra...hade den med både till Barcelona och i Stockholm...så nu har Mats och jag vars en om vi vill åka bort en weekend o slippa checka in bagage..perfekt!!!

Onsdag till fredag har det varit jobb för hela slanten....nu ligger jag raklång i soffan och väntar på att middagen ska bli klar. Känner mig lite halvvissen av pollenallergi coh till på köpet mensvärk, men det går väl över....



I morgon är det lördag. Då hoppas jag att det blir riktigt soligt och varmt strandväder....på kvällen är det kräftskiva hos Pia och Stefan...ska bli väldans trevligt....



önskar er en härlig fredag kväll.....


Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Hoppas att kräftskivan var lyckad o att ni inte har ont i håret idag,

Idag är det fint strandvädet kanske sista för denna sommaren.

2012-08-12 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0