meditation...

Efter en väldigt lugn dag på jobbet så hängde jag med en arbetskamrat på meditaton. Spännnande att prova...kändes lite knepigt i början , men efter ett tag så slappnade man av. Började med avslappning för att sedan övergå till själva meditationen. Jag tyckte att själva avslappningsdelen var det som tilltalade mig mest. Tur att stolarna vi satt i inte var så bekväma annars hade jag nog somnat....de var nära emellanåt....



Elias sov förresten hemma inatt....han ringde halv tolv och hade ont i magen. Själv trodde han att det berodde på att de käkat fil och musli lite sent på kvällen och inte för att han blev orolig...strunt samma...såklart att vi körde och hämtade honom...nästa gång går det bättre igen...

Sitter i fåtöljen med stor pläd om mig...känner mig jättefrusen!!!! Solen skiner visserligen, men det är bara ett par plussgrader. Blir ingen kvällsrunda ikväll banne miig...det får vara....tror bestämt att jag ska krypa ner i ett varmt skumbad och sätta på myskläderna...

ha en skön kväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0