långfredag...

I morse när vi vaknade var det alldeles knäpptyst och vindstilla ute...inte ens fåglarna kvittrade. Solen tittade fram och det verkade lovande för en liten konstrunda...

Mats, jag och Fredrik körde först inom Svedala outlet eftersom jag hade ett tillgodokvitto där som jag gärna ville bli av med...ett tu tre så hinner det gå ut kanske, för man glömmer lätt bort det och vi är inte så ofta på det hållet. Hittade inget speciellt för det mesta är ganska dyrt, men det blev två vita t-shirts till Mats , en scarves och ett armband från baglady samt strumpor till Fredrik....

Vidare till Ystad saltsjöbad för att kolla Gynning x 2. Vi var inte ensamma om man säger så....Tyvärr såg vi inte Carolina  som förmodligen pausade lite emellanåt. Hon ska ju snart föda barn så antar att det blir jobbigt med allt ståhej... Jag var så nyfiken på hennes nya smyckeserie butterfly messeges som jag visste skulle kunna köpas här . Massor av folk som köpte armbanden. Gissa om jag hade tur...när vi kom fram var de i guld slut, men jag fick det sista som låg i utställningsmontern....jättefint är det!!!!



Vår tanke var att gå en runda längs stranden, men det fina vädret var som bortblåst....jättekallt och blåsigt och regnet hängde i luften så det var bara att hoppa in i bilen igen...

Körde vidare till Kåseberga och bytte om till varma jackor. Lade vårjackorna i bilen. Tog oss upp till Ales stenar och bort mot stupet ner mot vattnet. Tycker där är så vackert...ännu vackrare när det är fint väder såklart, men det är lite speciellt att stå där och titta ut över kanten tycker jag....


ag....

Jäklar som det blåste.....





hahaha!!!!! snyggt!!!!

Efter vår promenad började vi bli riktigt hungriga. Körde till byakrogen i Blentarp. Jag tog spättan , mats tog pizza och Fredde gourmetburgaren...såååååå mätta!!!!!

Ikväll håller vi oss inne i värmen och i morgon får vi se om påskharen kommit förbi med några påskpresenter till barnen.....På em bär det av till svärföräldrarna i Blentarp för påskfirande....

Glad Påsk!!!!!





Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Ja det ser inget vidare ut i blåsten.

Armbandet var ju riktigt fint,

Välkomna i morgon.

2012-04-06 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0