jobb..jobb..jobb..

Då var jobbhelgen över. Har varit en bra kvällshelg. Jag skojade till det lite extra med att bjuda på kanelbullar i söndags...det blir inte roligare än vad man gör det till...

Det bästa med att jobba ute på golvet med patienterna är att man får så mycket positivt tillbaka....både från patienterna själv och från anhöriga...det sämsta är att jag blir så himla trött i min rygg....idag har det varit kordinatorjobb igen, men nu väntar två lediga dagar....ska bli jätteskönt!!!

Blev sent på jobb idag igen pga nya möte om vår framtid....orkar inte ens tänka på det....inte just nu iallafall...Möttes av grillos när jag parkerade på uppfarten...visserligen bara korv med bröd, men det är ju inte så dumt alltså....

Mats och Johanna är en sväng på coop och jag passar på att dega lite. Blir förhopppningsvis en kvällsrunda sedan...

Inget roligt inlägg idag, men kanske imorgon...vem vet....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0