bh-bry och lilla Isabelle....

Haft två sköna lediga dagar. I tisdags tillbringade jag dagen på center syd för att hitta bra, snygga och sköna nya bh. Vet inte hur många jag provade, men till slut blev det iallafall bra....köpte en vit balconette på kapp ahl och en svart på lindex. Vill prova dem innan jag köper på mig fler. Är oerhört kräsen när det gäller bh modeller...så hittar jag den perfekta så brukar jag köpa på mig ett litet lager...

I går var jag i Svedala och hälsade på min arbetskamrat Annika och lilla Isabelle i Svedala. Fikade massor av gott, sjöng barnvisor, ramsor, lekte med lego och läste böcker. Hon var så himla söt och pratade jättebra...undrar ibland varför jag inte jobbar med småbarn...tycker verkligen att det är jätteroligt....här är en bild på Isabelle....



iklädd änglavingar dagen till ära....

Idag har jag jobbat igen. Rensat, städat, flyttat, kastat...samtidigt som jag varit kordinator....undrar om man får dubbelt betalt också....hmmmm

Solen skiner så en kvällspromenad ska man väl kunna få till innan det är dags att slå sig till ro i soffan....tänk, imorgon är det fredag igen.....



Kommentarer
Postat av: nettan

även om kvinnligt under är dyrt så är de värt varje krona.. jag köpte 4 st när jag gått ner i vikt och sen blev dom förstora i ryggen av mer vikt ner gång då fixade dom till de för 50 kr st och jag har dom ännu... kram

2012-04-20 @ 07:58:17
Postat av: Marie

Vilken söt liten älva :)

2012-04-20 @ 11:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0