min födelsedag....

Imorse blev jag väckt av skönsång och presenter av min fina familj....älskar er såååååå!!!! tack för fina presenter....

På kvällen blev det mer överraskningar...Mats och jag gick på sankt marcus vinkällare öch njöt av den fantastiska miljön och den goda gigantiska lyxbuffén...gissa om vi var mätta när vi gick därifrån.

Mats har också bokat en helg på mollberg i helsingborg den 2-3 dec....ska bli jättemysigt!!!

Förkylningen blir sakta bättre dag för dag...bara öronen som trilskas lite fortfarande ,men det går iallafall åt rätt håll...

kram kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som du hade en riktigt mysig födelsedag :)

2011-11-15 @ 11:21:41
Postat av: susanne

det hade jag....

2011-11-15 @ 17:29:39
Postat av: ann-mari

konstigt att ni hamnade på samma ställe som Emmelie o hennes arbetskamrater.

2011-11-16 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0