ensam...

Idag har det varit en fullmatad dag. Jobbade till fyra. Körde och hämtade Elias på fritids. Hem för att laga mat...och det är ju oftast Mats som gör det på vardagarna annars. Blev en mycket trevlig stund för alla hjälptes åt och det blev trångt runt spisen...hihi...och gott blev det också!!!

Elias är nattad i Mats och min säng (gissa om han är lycklig ) Jag själv sover bättre när jag har honom hos mig när jag är ensam hemma. Ganska mysigt också faktiskt...

Det blir en mycket tidig morgon eftersom jag ska lämna Elias på fritids. Tycker det är så synd att dra upp trötta barn i ottan...gör ont i mitt hjärta...

Redan torsdag i morgon. Så fort veckorna springer iväg...snart är det helg igen. På söndag åker mina kära föräldrar till Teneriffa. Så skönt för dem...hoppas att de får en riktigt underbar vecka....

Nu ska jag göra kvällens sista måste, nämligen hänga upp en maskin tvätt sedan blir det en stunds ryggläge framför tvn innan det är dags att sova...



natti natti...

love you Mats...ses i morgon eftermiddag...

Kommentarer
Postat av: Marie

Tomt när de är borta.......

2011-01-27 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0