PÅSK...

Vilet härligt påskväder.....ljuvligt!!! Elias ville inte gå ut igår för han hade köpt sig ett nytt Wii spel, men till sist så kom han iallafall ut en stund och lade sig i solen...





Långfredagens eftermiddag och kväll tillbringade vi i Karups nygård. Vi satt ute och åt påskmat på altanen och gick inte in förrän på kvällen...så underbart!!!



den traditionsenliga äggmålningen...



och Marie och jag hamnade på trappan som vanligt...









Fredde slappade i solen...





Johanna och Elias...



Mats och Jag...





boule turnering i gasande solsken...

en mycket trevlig långfredag hade vi hos Ann-Mari och Janne...

Vackert väder även idag. Tänkte börja dagen med en pomenad men fick ge mig. Gårdagens jätterunda utan strumpor i skorna gav mig ruiktigt äckliga skoskav. Typiskt!!! Idag har vi också firat påsk. Mina föräldrar har varit här hemma hos oss. God mat och mycket skratt ...nu blir det innte så mycket mer firande denna helgen.

Imorgon påskdagen ska Mats riva gräsmattan och jag ska kratta. Blir nog en runda ner till falsterbo också men på em ska vi börja så smått att måla huset...

Kram kram .....och glad påsk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0