kalas...

idag har hela dagen gått i kalasandets tecken!!! Lagat mat, städat, fixat...tror minsann att det är första gången vi sitter inomhus och firar fredriks födelsedag...Vi trotsade iallafall kylan och bjöd på grillade biffar, korv, potatisgratäng, sallad ,såser och gott bröd...Tror att Fredde blev nöjd med sitt kalas...

Hoppas verkligen att vi kommer iväg till Barcelona nästa söndag...precis en vecka kvar idag...den där dumma vulkanen bara ställer till det...grrrr

Ser fram emot ännu en ledig dag i morgon...blir både morgonpromenad och träning på eftermiddagen...har ätit på tok för mycket godsaker i helgen...



Vi har gjort om i vårt vardagsrum...bytt ut den vitmålade panelväggen mot en mönstrad fondtapet, lite nya kuddar ,tavlor och ljus...har lite svårt att vänja mig faktiskt men hoppas att det blir bättre...Ser mer varmt och ombonat ut...men tja...jag vet inte...lovar att lägga en bild senare...här kommer bilderna...







Idag har varit en sån där tradig dag...en sån där "ledsendag" som jag bara skulle vilja dra mig undan och gråta...varför...det bara känns så ibland...men jag vet att imorgon...imorgon är en annan dag...



natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Jag tyckte det blev fint i ert vardagsrum,som du sa själv,mer ombonat.......

2010-05-10 @ 11:55:53
Postat av: annmari



jag tyckte att det blev jättefint med en fondväggen

tack för senast.Kram

2010-05-11 @ 11:55:53
Postat av: susanne

tack.............

2010-05-11 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0