lugn jobbehelg...

En mycket lugn helg på jobbet!!!! Nästan för bra för att vara sant.

 Igår hade vi Micke Hoffer på besök...jättelängesedan!!! Inte setts sedan min födelsedag i november...Åt gott och kollade såklart på melodifestivalen.

Idag blev det en långpromenad tillsammans med Mats i det underbart soliga vädret. Det finns hopp om en vår även i år även om den låtit sig dröja...

Finns inget tradigare än denna eviga trista fråga vareviga dag...vad ska vi ha till middag????? Inte ens lönt att fråga för ingen kommer ändå med något svar...Ett tag var jag riktigt duktig och skrev matlistor för en vecka i taget....funkade jättebra och jag vet inte men det kändes liksom som att allting blev mycket lättare på något vis...oftast är det inte jag som lagar middag i denna familjen så kanske är det inte jag som ska gnälla, men jag tycker att det är sååååå trist....vad ska vi ha till middag???? Blir liksom som en blackout och jag kan inte  komma på en enda maträtt...någon som känner igen sig??? 
Är väl lika bra att ta en inventering i frysen och sriva ihop en matlista....



Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen mig på pricken!!!Så himla jobbigt att hitta på middagar,o ännu värre nu när James inte kan äta ngt.Idag blev det lasagne utan ost,inte alls detsamma.Men helt klart nyttigare.Det där med veckomatsedlar körde jag också med förr,och det var faktiskt väldigt bra.Billigare blev det också.

2010-03-14 @ 20:15:18
Postat av: nettan

chile concarne här i dag i morgon köttfärslimpa..

ons korvstroganoff... sen är mannen borta till söndag och då lever tobias och jag på rester....kram

2010-03-15 @ 08:53:15
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.com
Postat av: susanne

tack för mattipsen Nettan!!! <3

2010-03-16 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0