johannas födelsedagskalas...

Sovit urdåligt inatt!!! Kanske för att inte Mats sov i samma säng eller för att jag hade en varm liten sjuåring tätt intill mig under natten. Konstigt...trors att sängen är för två så låg vi bara i ena halvan...

Vackert, soligt väder!!! Började morgonen med en morgonpromenad. Som vanligt blev man lurad av solen för blåsten gjorde att det sved om kinderna trots både mössan långt nerdragen och jackans hätta ovanpå det...men skönt efteråt...

 Planterade vårblommorna som jag köpte häromdagen...blev jättefint!!! Hoppas de klarar de kyliga nätterna...

Huset blev städat, bordet dukat, maten lagad och tårta och muffins bakade...Nu är kalaset förbi och jag tror att Johanna är fullt nöjd med sin dag..



Mats har varit bättre idag men just nu ligger han och snörvlar i soffan och huttrar som en liten gris...säkert feber!!! Hoppas nu inte han hunnit smitta gästerna, men han höll sig lite avsides faktiskt...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0