torsdag och fredag...

Igår blev det en heldag på stranden i falsterbo. Johanna och Christopher tog bussen ner och sedan stannade de hos mamma och far och grillade medan jag, Mats och Elias körde till Kämpinge för att hämta hem Fredrik som varit med Malins familj i deras stuga sedan i söndags.











 Vi blev bjudna på grillat och innan vi körde hem så blev det ett lååååångt kvällsdopp....och som jag badade och dök och stod på händer....sååååå varmt och skönt i vattnet och höga vågor var det också. När jag var liten tog vi ofta kvällsdopp i falsterbo. Hade nästan glömt bort hur skönt det är...

I morse var det verkligen igenmulet. Mats och jag körde till Center syd och jag fyndade ett par superfina björn borg skor som skulle kostat 700 men som var nersatta till halva priset. Mats köpte tre tröjor på cubus.

När vi kom ut så sken solen igen men vi struntade i stranden och körde hem och pysslade lite. Jag fixade lite med blommorna ute och Mats tog ner resten av det gamla staketet.

Vi har fått problem med poolen. Hela sidorna och botten har blivit missfärgad men vattnet är helt klart. Har aldrig hänt tidigare. Hoppas verkligen att det går att ta bort för det ser inte så kul ut...får nog ringa poolfirman i morgon...stör mig på det hela tiden...grrrrrr....

Johanna kom hem från Christopher i em. Nu är de lediga i helgen iallafall...Tycker verkligen att de är duktiga som jobbar hela sommaren med de tiderna dessutom...

 Mats och jag har precis varit ute på en tur med motorcykeln. Första rundan för i år...Elias ville också åka och nu är Mats och Johanna ute....gissar att det blir en lite längre runda nu....






natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari

gillar inte Fredrik att åka MC eller han var trött att ha varit i Kämpinge med Malin.

2010-07-24 @ 13:00:45
Postat av: SUSANNE

han var i Staffanstorp....

2010-07-24 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0