snörvel...atjoo...atjooo...

Som tur var hade en hel del snö försvunnit över natten. Inga problem att ta sig till jobb. Ännu en lugn dag tyckte jag...skönt, eftersom det känns som om man går i en dimma. Är sååååå förkyld!!! Bara det inte blir värre....ännu ett par dagar kvar att kurera mig....

Imorgon är det då dags för återbesök på hjärtmottagningen i Lund hos Ulf Thillén. Hoppas nu innerligt att allt ser jättebra ut.....tänk på mig imorgon bitti och håll alla tummar och tår så hoppas vi på det bästa...


Ska bli ganska skönt att vara ledig imorgon innan man går på jobbhelgen...eller...ledig och ledig...en hel del som ska fixas inför resan...


natti natti...

Kommentarer
Postat av: nettan

mysig läsning .... nu ligger du på min blogg .. kram

2010-01-29 @ 10:09:06
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.com
Postat av: susanne

vad kul!!!

2010-01-29 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0