tisdag...

Då har vi kommit en liten bit in i en ny vecka....tisdag idag. Funderar mycket över vad vi ska hitta på när jag fyller 40!!!! Dagen närmar sig vare sig man vill eller ej...Ska man ha fest, ska man resa bort med familjen, ska vi resa bort bara jag och Mats....inte lätt...blir lite stressad känner jag när jag tänker på det.



Mats är med Elias på scouterna just nu. De hade en sån där kväll som man kunde komma och titta om man var nyfiken. Kanske kan vara något som han gillar. Spännande att höra vad han tyckte sedan.

Jag och grannen Lotta ska snart gå ut på en kvällspromenad. Får försöka gå ut lite tidigare nu för det blir så fort mörkt  på kvällarna...reflexer på!!!!

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0