snart helg...

Då var det torsdag...och snart är helgen här...Idag har Marie och James också lämnat landet för två veckors semester i makrigialos...känns lite knepigt för vi valde ju att åka i maj i år i stället. Oftast åker ju vi den här tiden annars...

Har varit två ganska hektiska dagar på jobbet med nya arbetsuppgifter men samtidigt kul såklart....känner igen mig lite i ditt tänk Anna om du läser...hur ska jag kunna fixa detta??? Tar det med ro...alla är vi ju nya i början...

Mats va på föräldramöte ikväll och jag stannade hemma med Elias. Känner mig inte helt i stöt...lite förkyld, men ingen större fara...När mats kom hem gick vi ut på promenad båda två...

Har massor att fixa inför lördagens kräftskiva...men kul ska det bli!!!!!

    PARTY PARTY.....

natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0