rikskändis i sydsvenskan idag...

Jaha, då var man i tidningen idag...har faktiskt inte sett artikeln själv ännu för vi har inte sydsvenskan. Får väl ut och försöka få tag i en tidning.

Var lika stormig promenad idag som igår men skönt iallafall...Har precis tagit ett bad och ska snart bege mig till nova i lund. Försöka få tag på lite presenter. Två olika kalas i helgen ju...

Ibland är det så med mig...och jag är säkert inte ensam. Man lyssnar på en låt som man gillar och sedan vill den bara inte försvinna ur skallen....så var det igår när jag kollade på idol. Aerosmiths i don´t wanna miss a thing....den är ju sååååå bra.....se om Fredrik kan hjälpa mig att lägga in den här på min sida....är ju inte så duktig på det själv. Han har visserligen visat en gång men minns inte riktigt...

 Fredrik ven 09

inget att hitta på idag på min lediga dag...förutom att städa och sånt trist som man kan göra alltid annars...Körde till Nova i lund och kollade lite i butikerna. Skulle egentligen inte handla men det blev lite iallafall...bh, två linnen, svart långkofta och en liten gråsvart jättesöt kjol....

hämtade Elias på fritids samtidigt som jag körde Johanna till Elin. Fredde och Elias fixade middag medan jag och Mats ordnade lite ärenden...duktiga killar!!!

Tog en ensam kvällspromenad med musik i hörlurarna och reflexer på jackan...jäklar så fort det blit mörkt på kvällarna nu....det är stor skillnad bara på en vecka...

natti natti...

Idon´t wanna close my eyes Idon´t wanna fall asleep course i miss you baby and i dont wanna miss a thing....and even when i dream of you , the sweetest dream will never do, course i miss you baby, and i dont wanna miss a thing....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0