funderar...

Ny vecka, ännu en närmre min födelsedag.....min hjärna går på högvarv. Vad ska vi hitta på? Är väl inne på att ev resa till Egypten en vecka...men.......ska vi åka bara Mats och jag....ska vi åka alla.....har sån beslutsångest!!!! Faktum är att vi har aldrig någonsin åkt iväg utomlands utan barnen...samtidigt är jag så rädd att jag ska sakna dem om de inte är med.....åhhhhhh...blir knäpp!!! Slutar med att jag lägger ifrån mig alla kataloger utan att ha bestämt något.

Mats är med Elias på scouterna just nu och jag väntar på att min kära vän Marie ska komma hit för en kvällspromenad och lite....eller rättare sagt mycket prat...hihi!

Har ätit som en häst ett par dgr nu...kom just på att det är dags för mens....konstigt att man kan bli så förändrad bara för lite hormoner som spökar i kroppen. Ibland kan jag känna mig helt förkrossad, ledsen och värdelös och så kommer man på ...javisst ja dags för roliga veckan....



Fredrik är ute och letar praoplats med ljus och lykta...inte lätt!!! Tur att man inte är femton längre...Förra terminen var han ju på skolan. Det gillade han faktiskt trots att han var tveksam.

Ska bli såååå skönt med två lediga dagar och ingenting alls bestämt...någon som vill hitta på något?????

   natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0