ledig måndag...

Imorse fick jag lite sovmorgon för Mats såg till att elias kom iväg med skolbussen. Visserligen var jag vaken men det var sååååå skönt att ligga kvar och bara mysa i sängen....Elias var jätteledsen i morse när han skulle med skolbussen...jag har bara väntat på det. Gick ju så bra förra veckan. Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser och hör hans ångest....

Har inte gjort speciellt mycket idag...mest bara varit...en riktig slöedag!!!! Var ute på min morgonpromenad om än något senare än vanligt...frukost i soffan och sedan ett skönt bad.... Kollat lite tv....lite facebook......och lite nytta, tvättat två maskiner tvätt har jag faktiskt gjort...

Nu kom Elias precis hem och han var lika glad som vanligt. Tror att det går över så fort han kommit till skolan. Nu ska vi ta en biljardmatch Elias och jag...får se vem som vinner????



Gisa vem som vann??? 1-1

Idag har Fredrik börjat praoa förresten...Han ska vara på kjell och compani. Han kommer nog snart hem så det ska bli väldigt spännande att höra hur han haft det. 

Imorgon är det då dags.....ULLARED!!!!! från tidig morgon till sen kväll....

natti natti!!!


 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Åh vad jag är avundsjuk på dig som är i Ullared! Jag vill oxå! Får väl se till och komma dit snart, vi har pratat om det. Vill inte åka allt för nära jul sen, då är där så extremt mycket folk. Stor kram!

2009-10-20 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0