samtal...

Äntligen blev jag uppringd av doktorn som ska operera mig....Trots att jag gått och tyckt att han varit nonchalant och inte ringt mig så måste jag erkänna att han lät väldigt trevlig.....Ställde lite frågor men blev inte sådär värst mycket klokare....jag tillhörde ju den där mellangruppen där man inte kan säga i förväg om det ska funka att sluta hålet via ljumsken eller om det krävs riktig hjärtoperation....måste helt enkelt prova och hoppas på det bästa....Dessutom berättade han att det var hans födelsedag på opdagen...bara han inte slarvar för att han har bråttom hem för att fira...haha....får väl köpa en present och muta honom med om han gör ett bra jobb...



Inatt får jag ha Elias hos mig i sängen för  Mats den gottegrisen han lyxar till det på hotell med jobbet inatt...

natti natti...

det är så roligt att leva...för då får en si hur det går....          

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vännen!

Vart hittade du bilden som du har på händerna med hjärtat? Det var en jättefin bild.

Trevlig helg. Stor kram!

2009-11-13 @ 13:09:28
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej Anna !!! Tror bara jag googlade hjärta..och bilder såklart....men har hittat en sida där det finns ganska mycket, WiBas animeringar. Hur känns det nu när Hampus blivit vaccinerad? Kram!

2009-11-13 @ 16:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0