irritation...

Idag har jag jobbat hela långa dagen...relativt lugnt, trots två möten.

 Tänkt på en sak...varför är det så att man inte går ihop med vissa människor???? Jag har ganska lätt för de flesta människor jag möter men det finns några få där det inte funkar.....ofta är det där nog ömsesidigt, men inte i just det här fallet jag tänker på....(tror jag) En människa som alltid sätter sig själv främst och som är lusfräck!!! Jag klarar inte sånt!!!! En som ska försöka framställa sig själv som bäst och samtidigt förklara alla andra som totalt värdelösa.....Inte trevligt!!!!.....en sååååån energislukare!!!! Ja, ja...strunt i det nu.....

Kom hem till ett mörkt och tomt hus idag. Mats och Elias var på ikea och Johanna och Fredrik hade kört till obs. För en gångs skull blev det jag som fick laga middagen. Det blev klassikern flygande jacob....mums med sallad och ris. Nu har vi ätit och tyvärr alldeles för mycket!!!! Oj, så mätt.....



Tar emot med kvällspromenaderna nu när det är så mörkt och kallt....blev ett varmt skumbad istället och ikväll blir det nog bara lite lugnt och skönt framför tvn....

ha ha...Baldassare!!!!! Du är rolig du......39 år och 362 dagar....hahaha....

natti natti.....




Kommentarer
Postat av: marie

Ja,såna människor e inte roliga.När Emmelie o jag var på Ikea häromdan var det en "dam" i 60årsåldern som tydligen tyckte jag var ivägen.Hon sa "flytta dej så jag kommer fram".Både jag o Emmelie reagerade....brukar man inte ursäkta sej när man vill komma förbi?Folk har blivit så oartiga!!!Inte det du menade men jag kom att tänka på det när jag läste vad du skrivit.

2009-11-12 @ 12:42:41
Postat av: Anonym

ja...verkligen!!!...

2009-11-12 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0