Lång dag...

Vilken låååång dag. Äntligen hemma. Städade och plockade undan på morgonen. Körde till jobb redan vid elva. Studiebesök i Helsingborg på KAVA. Urful byggnad på utsidan men jättefint på insidan och det är väl den som räknas. Alla avdelningar hade världens största personalrum med balkong och havsutsikt...kan ni tänka!  Efter  besöket gick vi in i stan och tog en fika ute i solskenet. Solen har verkligen strålat idag, tro det eller ej....även om man jobbar blir man på så mycket bättre humör. Hemma på UMAS igen vid fem, så det blev en kort arbetsdag iallafall. 

Har tagit hem lite fler skyddsänglar. en arbetskamrats väninna som gör sååå söta smycken. Hennes nioåriga dotter har cancer och för att fördriva tiden började hon och en annan mamma vars dotter också är sjuk att göra dessa skyddsänglar. Alla pengar går till barnonkologen i Lund. Ibland för att ordna myskvällar, pizzakvällar, nya spel och leksaker mm. En fantastisk idé eller vad säger ni?

Nu börjar mina ögon gå i kors så jag tror att jag säger natti natti.....


                               

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin tanke och vilken bra idé. Vart säljer hon dom nånstans då?

Kram o hälsa!

2009-06-17 @ 23:00:59
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: susanne

Jag köper dem genom min arbetskamrat. De är väldigt poppis och brukar försvinna så fort hon kommer med nya. Ska ta och lägga in bild på några jag har en dag. kram!

2009-06-18 @ 09:45:05
Postat av: Helen

Hej!Tack för inlägget i min gästbok =)Vill önska dig en trevlig midsommar !Håller alla mina tummar för att vi ska få lite sol och värme denna midsommar i alla fall =)Ha det gott!Kram Helen

2009-06-18 @ 10:07:47
URL: http://www.helen67.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0