slutet av maj....

I söndags var det mors dag och jag blev uppvaktad av barnen trots att jag sagt att de skulle strunta i det....Dehär fina raderna skrev Elias:



och av Johanna och Fredrik fick jag jättefina bokstäver i trä som bildade ordet LOVE. De står perfekt i fönsterkarmen inne i sovrummet.....tack mina finingar....

På em var det dags att köra till Byakrogen i Blentarp då vi skulle fira Ann-Maris födelsedag och mors dag. Jag käkade torskrygg med smörsås , grönsaker och kokkt nypotatis...funkade rätt så bra faktiskt... Vädret blev fint på em så vi satt ute i trädgården och käkade hemgjorda pajer...mmmmm

Jag var ledig både mån och tis eftersom jag skulle jobbat helgen. Måndagen bjöd på fantastiskt sommarväder!!!! låg ute och solade ett par timmar. Som tur var hade jag smort ansiktet, för solen den tog minsann bra.

Johanna skulle eg jobbat, men det blev inget med det pga att de dubbalbokat. För jäkligt !!!! men det blev en skön dag i trädgården iallafall och Fredrik slutade tidigt, så han gjorde oss sällskap...

Var hemma igår också. Käken har blivit mycket bättre, men tandköttet där de blottlagt tanden känns lite sådär...Hoppas det går över innan måndag, men annars får jag ta med lite antibiotika fall i fall....

Fredrik åkte till Hässleholm och siestafastivalen. Han och fem andra kompisar ska jobba där som vakter. Känns sådär, men det blir säkert bra....

Johanna och Jerry ska bo i Karins lägenhet från idag tors tom söndag. Karin ska till Budapest och undrade om de ville bo där, och det ville de såklart....

Idag har jag jobbat och det var hur lugnt som helst....lånat hem en rullstol som mamma kan låna tills hon får sin egen via kommunen. De kommer hit en runda ikväll och hämtar den.

Elias har blivit jätteförkyld. Snorar och hostar men har som väl är ingen feber....hoppas han piggar på sig innan måndag.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0