sommarens första dopp...

Körede ju en runda till Falsterbo igår. Köpte med lite pick nick också...räkmacka till mig och sushi till grabbarna...

Hittade en riktigt skön och läig plats där vi satt och käkade...



Tänkte först strunta i stranden eftersom det blåste iskalla vindar, men vi chansade iallafall. Hittade en perfekt håla och där var det riktigt soligt och skönt.... Elias sprang rundor i strandkanten...





Ett tu tre så åkte badbrallorna på och sommarens första dopp var klart...



brrrrrr!!!! kallt!!!!!

Idag har vi varit på 25 års kalas i Eslöv och firat Emmelie so precis kommit hem från Norge. God mat, trevligt sällskap...en mycket trevlig söndag helt enkelt...



Födelsegrisen själv.....

Gick ut en liten runda efter maten...



Johanna och Jerry...



Jag och min kärlek...

Gick en runda till stenberget också...





Elias på väg upp till toppen...

Den här gamla mossiga stolen tyckte jag var jättefin!!!!



Magnolian blommade för fullt....



Nu är vi hemma igen och imorgon vet jag bestämt en till som fyller år....Finaste Fredrik fyller 18 år!!!!



makrigialos sep 2011....

natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0