fredag igen...

Igår var Fredrik hemma från skolan så han följde med mig på morgonrundan. Trevligt med sällskap...

Mats överraskade med att gå hem vid ett. Tanken var att vi skulle köra in i Lund och strosa lite och käka på Italia, men typiskt nog så började det regna som bara den.

Blev en tur till nova istället. Fyndade två nya bh på kapp ahl...alla bh för 99 kr!!! inte illa...de jag köpte skulle eg kostat 250 kr st så där sparade jag 300 kr!!!

Regnet fortsatte att vräka ner så vi körde in till Italia i Malmö och käkade . Där var jättemysigt och fräscht, men på sommaren när man ska sitta ute så är det mysigare i Lund i deras lummiga gränd...



Jag slog till med den här goda vegetariska pizzan med gorgonzola...mmmmmm

Idag har jag jobbat. Lugnt som tusan och massor av lediga platser...bådar inte gott inför helgen. Ikväll blir det bara fredagsmys för det är ju jobbhelg som gäller för mig....

Önskar er alla en trevlig helg....







Kommentarer
Postat av: Marie

Godaste pizzorna....

2012-05-12 @ 11:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0