dag 2...

Klarade mig skapligt med ipren igår. Vaknade dock inatt med ont. Svårt när man bara kan ligga på rygg eller hö sida....Kunde endast äta flytande igår och det blir nog likadant idag...

Igår var det korvgrillning, femkamp och tipsrunda på Elias skola. Jag fick stanna hemma, men Mats och Elias cyklade dit. Elias vann andra pris på tipspromenaden, så han var jätteglad när de kom hem....

Börjar se ut som en hamster på min vänstra sida, men de varnade för att det skulle se ut som att jag stoppat in en tennisboll i kinden på tredje dagen...vi får väl se....



Precis varit ute på morgonrunda. Man kan ju inte bara sitta still och tycka synd om sig själv. Ska lägga mig i badet nu och vid ett är det dags för utvecklingssamtal med Elias lärare. Hoppas jag inte skrämmer henne med min runda kind....

Idag kommer mamma hem från sjukhuset med diverse hjälpmedel. Hoppas att det ska gå bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0