det flyter på...

Då har man jobbat två dagar. Det gick bra. Många sommarvikarier som börjat och går bredvid, så det kryllar av personal känns det som. Sommaren är alltid rörig och jobbig, men det går säkert vägen den här sommaren också....

I söndags ställde jag mig och gräddade en rejäl omgång pannkakor. Mamma och far kom hit vid ett och så körde vi till Lomma och gick strandpromenaden...ja, inte mamma för hon fick åka i rullstolen. Men hon fick iallafall se havet även om vädret inte var så bra. Det blev pannkakor med färska svenska jordgubbar och vispgrädde till det på ett perfekt picknick ställe som vi hittade...



Mamma och far följde med hem och på kvällen grillade vi. Mamma lyckades bita av en tand....stackars mamma!!!! tycker att det räcker med otur för hennes del nu....Tror iallafall att de var nöjda med dagen.

Idag är jag ledig...och inte bara idag utan torsdag och fredag också....och tänk att på fredag är det SKOLAVSLUTNING!!!!

Nu är tvättmaskinen laddad, Elias har åkt till skolan så nu ska jag ut på morgon promenix....ha en trevlig onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0