tiden går....

och imorgon den 2 mars fyller vår fina Johanna 19 år!!!! tänk 19 år!!!!! vart har de åren tagit vägen? kan känna en sorg i hjärtat samtigdigt som jag är oerhört stolt över att se vilken underbar person hon utvecklats till...så mogen och företagsam, duktig i skolan och snart är det dags för studenten...kan ni fatta...inte jag....ska bli himla kul iallafall att planera för denna dag. Men först har vi som sagt var födelsedag att fira....


men inte förrän i morgon...

Kan ni tänka att i morse kändes det faktiskt lite mildare ute. Inga minusgrader och trots att det blåste så var det ändå lite vårigt (så vårigt det nu kan kännas klockan halv sju på morgonen) men det går iallafall framåt.

Har ni förresten sett några vårtecken ute i naturen? själv har jag faktiskt inte ens tittat efter, men det ska jag göra...återkommer med informationen lite senare.

Kommentarer
Postat av: marie

Ja,tiden går alltför fort.....känns lite ledsamt ibland när man tänker tillbaka på tiden när de var små.En härlig tid,men visst är det roligt att se dem ha vuxit upp till fina unga människor ,som vi älskar mer än ngt annat........

2011-03-03 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0