usch och bläääääääääää...

Första jobbdagen avklarad!!! Kändes bara bra...Kan ni fatta vad som hänt....Igår när Fredrik satt på bussen på väg hem från skolan, så ringde de och erbjöd honom en plats på Samhällsprogrammet på polhem...gissa om han blev glad...

Idag var det dags....klockan 8.15 skulle han vara där...tänkte på honom och hoppades att det skulle gå bra. Inte helt enkelt att komma ny i en hel klass som lärt känna varandra en hel månad...

Möttes av en jätteglad  kille när jag kom hem...skönt att allt ordnade sig till slut. Han hade sån tur att han hamnade i en klass där han redan kände en kille...Robin. Schemat var en dröm jämfört med det han hade på John Bauer.....såååååå glad och lättad för hans skull....

Vet inte vad det är som händer med mig....Sedan vi kom hem har jag verkligen ingen energi över huvudtaget. Haft huvudvärk både igår och nu i kväll....Jättetrött både i kropp och knopp....känns som jag ska bli förkyld eller nåt....Får tvinga mig till minsta lilla sak...Har somnat till i soffan flera ggr under kvällen....kanske är det efterdyningarna efter semestern...tar lite tid att aklimatisera sig...

Ganska svårt att tänka sig att man njöt av sol och bad bara för några dagar sedan...

dagens citat:  barn är jordens levande blommor...



i morgon är en annan dag...full av möjligheter...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0