söndag och valdag...

Igår blev det mest städnig för hela slanten...jag städade inne och Mats där ute....hösten är verkligen här!!!! Stormar som tusan...



Jag och Johana tog e liten runda på burlövs center för Elias ska på kalas idag som det skulle fixas presenter till och Fredrik skulle på kalas till David (Malins bror). Kunde naturligtvis inte låta bli att kolla in höstnyheterna , men hittade ingenting som föll mig i smaken...och det gjorde inte Johanna heller...

På kvällen var vi bara hemma och njöt av ledigheten...

Idag är det söndag och som sagt valdag....tror aldrig någonsin att jag varit så lite påläst om de olika partierna...känner verkligen inget intresse, vilket är helt oacceptabelt egentligen....jag vet, men jag tror att jag vet vart det lutar iallafall....

Solen skiner utanför fönstret och det ser faktiskt ut att blåsa lite mindre idag...eller njaaaa...det vet i tusan...jag tror jag tar tillbaks det...det blåser bra idag också...

Får se vad denna dagen har att bjuda...

Söndag kväll...Elias är ute och cyklar med kompisarna i gatan...trodde han skulle vara slut efter två kalas...han fick så mycket godis att han gjorde fem st giodispåsar av det och körde fiskedamm till resten av familjen...haha

Inte gjort några stordåd idag...tog en tur till eko-hallen och skopunkten medan Elias var på kalas bara...känns mest som vi bara har slappat idag och det får man faktiskt tillåta sig ibland...

i morgon börjar en ny arbetsvecka...nya utmaningar...nya möjligheter...

puss och kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0