börjar bli människa igen...

Hostan är kvar, men jag mår mycket bättre...imorgon blir det jobb igen.

Det blev faktiskt lite bakning igår. När Elias kom hem så bakade vi bröd och han tyckte det var så roligt så han ville att vi skulle baka nåt gott också....det blev amerikanska chokladmuffins. Ljuvliga dofter i det Palmérska hemmet...mmmm...





Hemma idag också alltså...mest för hostan (svårt att prata i telefon hela dagen när man hostar hela tiden. )

Solen lyser på en klarblå himmel, men det ser riktigt frostigt och kallt ut. Säkert varit nere på minusstrecket i morse. Blir en liten runda nu på morgonen, måste få röra på mig lite...bllir tokig bara av att sitta inne när man är sjuk...

Ikväll ska Mats, jag och Johanna och Fredrik gå på tv-inspelning av Robins....Carolina Gynning och Johan Glans är gäster. Ska bli kul faktiskt...hoppas det är bra...Mormor och morfar kommer hit och passar Elias...

Börjar bli trist att vara hemma. Nu har jag iallafall tagit mitt dagliga bad och fixat mina naglar...nyklippta och nylackade...



Snart blir det "Karins" grekiska kyckling med vitlöksmajonäs.....mmmmm....såhär skulle jag vilja ha det alltid....pyssla och fixa hemma...ha en mumsig middag klar när familjen kommer hem från skola och jobb...en smarrig efterrätt när andan faller på ....nybakat bröd....det skulle jag viilja...iallafall ett tag...



Hemma igen efter Tv-inspelningen...massor av folk!!! Mycket trevligt och en duktig publik tydligen för de bröt inte en enda gång för omtagning. Mycket skratt blev det...

Elias sov gott i soffan när vi kom hem och mormor och morfar var nog lite trötta i öronen efter att ha lyssnat på allt han haft att berätta...

Imorgon är det fredag och dags för mig att jobba...just nu känns det som en mycket dum idé men det är bara en dag så det ska säkert gå bra...hoppas att telefonen håller sig lugn och hostan likaså....

natti natti...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0