sommaren har varit på besök...

I fredags sken solen och det var sååååå varmt och skönt. Jag jobbade dubbla pass. Gick hem vid halv tolv och tillbaks till jobb igen vid tre. Fattades personal så jag erbjöd mig själv för att slippa jobba söndagen. Hann lapa lite sol under de lediga timmarna....häääärligt!!!





Fredrik och Malin var lediga från skolan...man kan ju säga att de hade tur med vädret...

Hela lördagen tillbringade jag, mats och Elias nere i Falsterbo på stranden. Som vi njöt!!!! Falsterbo är fantastiskt!!! Så skönt att bara blunda , känna solens varma strålar och lyssna till vågornas kluckande....det är sommar för mig....



Efter en hel dag på stranden blir man lite slö...



I går söndag pysslade vi här hemma. Jag fixade rabatterna på hela baksidan medan Mats (och Christoffer ) grävde klart det sista med vattenslangen. Nu ska allt bara återställas och göras fint. Solen lyste hela dagen så svetten den flödade. Tur att vi har poolen!!! Kvällen var en sån där riktigt varm och skön sommarkväll. Vi satt ute och åt pizza...första gången för i sommar...




Lite bad mellan grävandet blev det också. Johanna och Christopher <3<3<3


Idag är det måndag och regnet det fullkomligt öser ner. Det bästa med det, om man nu ska vara positiv är att det regnar bort lite smutsig jord på plattorna och att grusen packar sig där det ska läggas tillbaks plattor igen. Jag har ledig dag idag. Kanske ska iväg och träna lite senare men annars inget planerat.

Kommentarer
Postat av: annmari



ser skönt ut,men sommaren blev kort,hoppas på bättre väder på fredag när dom skall gå ut skolan.

2010-06-08 @ 09:43:40
Postat av: susanne

ja, det får vi verkligen hoppas....

2010-06-08 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0