Puhhh!!!

En jobbdag avklarad!!!! Helt hysteriskt på jobb!!!! Längtar  till alla är tillbaks från semestern och allt blir som vanligt igen....För att orka tar jag bara en dag i taget...

Solen sken när jag kom från jobb vid fyratiden. Gick in och tvättade av smink, smorde ansiktet, på med bikinin....och så blev det moln!!!!! Ja, ja...man får va gla för det lilla...tio minuter är ändå tio minuter...



Både igår kväll och nu ikväll har jag tagit kvällspromenad med käraste grannen Lotta och lilla charmtrollet Ida. Ikväll var det barnvisor som stod på önskelistan...haha

Hoppas att det blir en betydligt lugnare dag imorgon...Elias ska förresten följa med Mats på jobb ett par timmar på fm.

Nu är det dags för mig att hänga upp en maskin tvätt och sedan en dusch innan det är dags att hoppa i säng...imorgon väntar en ny dag med nya utmaningar...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0