gnälligt värre...

Haft ont i huvudet flera dagar...inte sån där jättehuvudvärk utan mer tung i skallen...känner mig lite täppt och snorig på samma gång. Tror det är pollenalleri för ganska pipig i luftrören ...helst på kvällarna. Tar antihistamin, men tycker inte att det hjälper helt. Kanske tom kan vara så att det är antihistaminet som jag får huvudvärk av...hur gör man då???? hmmmmm....

Mitt jä......la bett eller blåsa ser likadan ut förutom att det svullna och kliandet nästan upphört...inte en tillstymmelse till att spricka eller skrumpna ihop....oj...vad gn'llig jag känner mig...men det är ju inte kul när man inte mår bra.....

   såhär känner jag mig...


Om jag nu ska försöka vara lite positiv så går det jättebra för Elias. Idag var det skolstart och vår lilla kille går numera i andra klass!!!! Kan ni förstå hur fort åren går....

Även lite lugnare på jobb...fler och fler kommer tillbaks från sin ledighet...synd att de haft så trist väder bara...

På fredag ska jag ha hit några tjejer från jobb. Lite kräftor, paj, ost och vin...har för längesedan slagit bort tanken på att vi ska kunna sitta ute...regn och rusk varje dag....hoppas iallafall kan bada för vi ska skruva upp värmen i poolen...massor att göra inför fredagen men orkar inte....ska iallafall skriva ihop en inköpslista så får vi se om det blir handling ikväll eller imorgon...

natti natti...


Kommentarer
Postat av: marie

Krya på dej!!!!

2010-08-20 @ 12:07:47
Postat av: susanne

tack!

2010-08-21 @ 02:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0